love
انتهای دنیای شما کجاست...؟
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط khalili |

تمامی گوشی های موبایل در جهان که توسط کمپانی های مختلف تولید می شود دارای یک سری کدهای مخفی می باشند که شرکت سازنده آن را روی Firmware گوشی نصب می کند.

این کدها این امکان را فراهم می کند  تا  متخصصان و تعمیر کاران و یا حتی کاربران این گوشی ها بتوانند با استفاده از آن ها خیلی سریع مشکلات گوشی را برطرف سازند.

برای استفاده از این کدها ، کاراکترهای مربوط به آنها را با صفحه کلید گوشی تایپ و سپس کلید Call که همان کلید سبز رنگ است را بفشارید و از انجام سریع فرمان داده شده به گوشی خود لذت ببرید. 

 

 

1- #06#*
   نمایش سریال نامبر گوشی ( IMEI )
 

 

2- #0000#*
   نمایش ورژن نرم افزار گوشی

 

 

3- #2820#*
   نمایش مسیر بلوتوث گوشی
 

 

4- 12345 ( Security Code)
   کد امنیتی گوشی در صورت تغییر ندادن آن.

5- #7780#*
   بر گرداندن تنظیمات گوشی به روز اول کارخانه بدون حذف کردن برنامه های گوشی،پس از وارد کردن کد از شما کد امنیتی بالا را می خواهد.

6- #7370#* (مستر ریست)
  برگرداندن تنظیمات گوشی به روز اول کارخانه و حذف برنامه های گوشی.

7- *#76#
صفر کردن تایمر گوشی و همچنین صفر کردن امتیازات کسب شده در بازی های گوشی.
8 - *#92702689#
این کد اطلاعات زیادی از گوشی را به شما نشان می دهد که این اطلاعات شامل : شماره سریال – تاریخ ساخت – تاریخ خرید – تاریخ آخرین تعمیر گوشی ( اگر 0000 نشان داده شد یعنی گوشی تا به حال تعمیر نشده است ) می باشد. برای خروج از این حالت تنها کافی است که گوشی را یکبار روشن و خاموش کنید.
این کد بسیار به درد خور است چراکه از روی آن می توانید بفهمید که آیا گوشی شما دست دوم است یا خیر؟! یا اگر گوشی شما دست دوم است آیا تا به حال توسط صاحب قبلی آن تعمیر شده یا نه؟
9 - *#7220# 
این کد قابلیت PCCCPH را روی گوشی شما فعال می کند. این قابلیت به شما امکان می دهد که در استفاده از GPRS سرعت بیشتری داشته باشید. ( اگر این کد کار نکرد کد *#7230# را امتحان کنید )
 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.